PurePharma

måndag 22 april 2013

Dagens pass

Har precis duschat efter dagens pass. Idag var det riktigt skoj att träna! Även om jag körde själv så var det ett roligt pass jag lyckades knåpa ihop. Kände mig dessutom rätt fräsch i kroppen efter en helgs välbehövlig vila från träning. Körde detta idag:

  • Ryck 3x3 på 75kg, 3x2 80 kg. Gjorde några enkla missar på 80 kg så jag kände inte för att höja mer idag.
  • Sedan en WOD från förra årets? Crossfit Open(kan ha varit 2011 också). En AMRAP av 15 ryck på 35 kg och 30 DU. Klarade 6 varv och 15 ryck. Helt okej ändå tycker jag. Hade hoppats på 7 hela varv. Men lite för lång vila på rycken förstörde det försöket.
  • Avslutade med en till metcon, 4 varv av: 20 pull-ups, 10 burpees, och 2/2 pistols. Mobilen dog efter två varv så kan inte ge er någon tid här. Men det var nog ändå ingen tid att skryta med :).
Så nu är det dags att käka lite middag. En rolig grej först bara. Skulle iväg på ICA efter träningen och när jag stod där och skulle betala med mitt kort så kunde jag nog lätt misstas ha parkinson eller något liknande. Mina underarmar och händer darrade som asplöv. Imorgon tänkte jag att de skulle få ännu lite mer smisk. Marklyft står i alla fall på schemat. Förhoppningsvis ska vi kunna få ihop en liten tävling imorgon också. Ska försöka hitta på något roligt. Om någon av er läsare har ett förslag på vad man skulle kunna tävla i får ni hemskt gärna skriva det i en kommentar :) Vi kommer vara 2 mot 2 och det finns rätt mycket redskap att tillgå. Låt fantasin flöda!

Move well and have fun!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar