PurePharma

lördag 16 februari 2013

Dagens WOD och middag

Dagens pass blev hero woden "Michael"
3 varv av
800 m löpning
50 back extensions
50 situps

Riktigt roligt pass faktiskt. Förutom att jag är fruktansvärt seg på situps. :) Var längesen jag sprang och därför var det extra glädjande att få känna att löpningen var riktigt rolig och skön!
Det var ju också ett pass som passade bra in på min "handsfreeträning" även om mina händer börjar läka ihop så smått nu. Ullfettssalvan från hemkokat som jag tipsat om tidigare är helt fantastisk!

Kvällens middag blev sedan en riktigt god ekologisk köttbit (eller två) med beteskött och är det någonting jag lärt mig av att äta massa gott kött så är det att ju godare köttbit desto mindre tillbehör krävs. Därav en god spenat- och tomatsallad som tillbehör och lite salt som krydda på köttet.
Enkelt och jättegott! Mätt blev jag också! :)

Move well and have fun!
/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar