PurePharma

lördag 15 december 2012

Fredagsmys och träningsvärk

Fredagsmys kan nog innebära en del olika saker på olika arbetsplatser. På SATS i Sickla innebär det ett stenhårt crossfitpass med flera deltagare ur personalgruppen. Inte så mycket lussebullar och pepparkakor där inte. :)
Igår körde vi ett sjukt roligt pass som vår PT Abbe hade sytt ihop. En lag WOD där det gällde att hålla stången i luften så mycket som möjligt.
En av de andra deltagarna har beskrivit passet på sin blogg och där finns också lite små bilder på hur mysigt vi har det.
Så gå in på http://richardöstlund.se/crossfit-airlifts/#more-274 och kolla!
Har lånat lagbilden av honom och lagt ut här ovan.

Dum som jag var gick jag senare på eftermiddagen och körde ett ytterligare pass och efter det satte jag mig tre timmar i en biostol. Höll på riktigt inte på att ta mig upp ur den sedan. :)

Idag är det dags för filthy fifty. Ska bli mycket spännande med betongben som dessa! :)

Move well and have fun!
/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar