PurePharma

söndag 16 december 2012

Förstörd

Funderar på att kapa Wikipedia och slänga in en bild på mig själv under rubriken förstörd. Pensionärer har gått om mig och suckat lite för att jag gått utvägen för dem under min väg hem från gymmet idag.
En riktigt härlig träningsvecka alltså! :)

Körde som sagt filthy 50 igår, vilket är ett påhitt med 10 olika övningar med 50 reps på varje övning. På tid givetvis. Har faktiskt aldrig varit så nära att kräkas som jag var igår utan att faktiskt kräkas på riktigt. Så svinigt var det! :)

Det följdes idag upp med ett pass med tunga benböj och Sumomarklyft och sedan lite mysiga tabataintervaller med stötpress, hängfrivändningar och frontböj.

Nu är det dags att slänga i sig kött, grönsaker och fett. Sen är det bara att köra på igen till veckan. :) Men imorn blir det faktiskt vilodag. :)

Move well and have fun!
/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar