PurePharma

torsdag 13 december 2012

En dag som stjärna

Ni som har besökt mobilitywod.com känner antagligen igen namnet Kelly Starret. För er som ser ut som frågetecken just nu skulle jag rekommendera ett besök på länken här ovan. Killen vet vad han pratar om när det kommer till rörelse och rörelseträning om man säger så. För mig som är lite nördig så hittade jag ett youtube-klipp där ett filmteam följer honom under en dag. Riktigt roligt att få se att en så pass känd sjukgymnast inte kanske har världens mest graciösa arbetsplats(läs container). Men det verkar fungera rätt så bra ändå. Han driver även San Francisco Crossfit med sin fru och några andra och det är väl inte heller så speciellt flashigt gym, utan det består av några stålramar och en presenning som tak på en gammal parkeringsplats för lastbilar(tror jag).

Om ni vill se videon så lägger jag upp den här. Om inte, så tycker jag i alla fall att ni ska gå in på hans hemsida och kolla in något klipp där.



Move well and have fun!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar