PurePharma

tisdag 20 november 2012

Hemresa

Efter en trevlig helg i Hudiksvall där vi firade vår mor, som blev ganska överraskad(positivt) av vårt besök,  och då jag och min flickvän firade ett år tillsammans med bl.a. ett besök på Järvzoo så är vi nu tillbaka i verklighetens Umeå. Lite plugg och ett crossfit-pass har redan klarats av.

I helgen fick jag smaka något för första gången, nämligen paleopaj! Nam Nam! Min kära mor hämtade ett recept från under vårt taks blogg, Recept på pajdeg. Ibland är jag lite skeptisk till att göra icke paleovänlig mat paleovänlig, men den här gången blev jag väldigt positivt överraskad. Det var verkligen jättegott! Dessutom var den inte så där torr och smulig som "vanlig" paj kan vara. Imorgon ska vi själva prova på att göra receptet och då tänkte vi göra en fyllning bestående av skinka och broccoli. Återkommer imorgon om hur resultatet blev.

Move well and have fun!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar