PurePharma

onsdag 10 oktober 2012

Ny frukostfavorit?

Carro, min flickvän, frågade mig för ett par dagar sedan om jag visste hur man kunde göra äppelkräm à la paleo. Hon fick ett ganska tvekande svar om jag säger så. Jag vet inte ens hur man gör det på "vanligt" vis. Mitt förslag blev helt enkelt att ta hjälp av google. Sagt och gjort så googlade hon "äppelkräm paleo"(tror jag). Hon klickade på den första länken som dök upp, och vips var hon inne på undervarttak.blogspot.se . För er som inte vet vad det är för något rekommenderar jag ett besök på deras blogg. Där finns mycket läsvärt och en väldans massa goda recept som de delar med sig av :)

Hur som helst så bestämde sig Carro samma kväll för att testa receptet. När jag kom hem från min träning den kvällen luktade det himmelskt i lägenheten. Äpple och kanel luktar väldigt, väldigt gott! Och lika gott som det luktade, smakade det också. Mums! Inte behövdes det speciellt mycket jobb eller ingredienser heller. Det här kommer vi absolut fortsätta att göra. Är ni också sugna på att testa det här receptet så hittar ni det här --> http://undervarttak.blogspot.se/2012/05/appelkram-pa-paleovis.html . Det rekommenderas varmt!

Move well and make some äppelkräm!
/A

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vilket fint och smickrande inlägg ni har skrivit! :) Tack för alla fina ord och för att ni länkar till oss! Äppelkrämen är en favorit hos oss också och sen luktar det ju ljuvligt :)

    Vi ska - Move well and make some äppelkräm! :)

    /Jenny & Magnus

    SvaraRadera