PurePharma

lördag 20 oktober 2012

Fight gone bad feat. Cherimoya

Dagen bjöd på en wod bestående av passet Fight gone bad.
Gjorde djävulskapet i somras, men hade lyckligtvis förträngt hur fruktansvärt det var.
Har nu provat en hel del benchmark workouts och tror faktiskt inte att någon ens kommer i närheten av just detta pass. Jobbigt är bara förnamnet!
Passet består av:
1 min wallball
1 min Sumo deadlift highpull
1 min boxjumps
1 min pushpress
1 min rodd
1 min vila

Detta görs i tre varv.

Antalet reps summeras och ger poäng. Glädjande nog var känslan efter detta pass rätt mycket bättre än vad det var i juni så det har ju hänt lite. :)

Blev sedan bjuden på en frukt jag aldrig ens hört talas om, nämligen cherimoya. En avokadoliknande frukt till utseendet och väldigt söt till smaken. Se bilden. Gott var det i alla fall. :)

Imorgon blir det en ny wod. Känner mig riktigt återhämtad och pigg i kroppen och sugen på ett nytt pass.

Move well and have fun!
/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar