PurePharma

söndag 2 september 2012

Första handhjälpen

Sedan jag börjat nöta tyngre och tyngre vikter på skivstången har mina händer, eller framför allt huden på mina handflator, börjat protestera.
När det var som värst såg det verkligen ut som att jag höll på att ömsa skinn samtidigt som att varenda litet blodkärl höll på att ge upp.
Det var då jag provade burken ovan. Eller alltså salvan i den, men det förstod ni kanske.
Salvan hjälpte verkligen direkt! Känslan i händerna var underbar. Det bästa var att effekten också höll i sig. Körde en applikation per dag i tre dagar och sedan var händerna som nya.
Det bästa är att ingredienserna är ekologiska och helt naturliga. Denna innehåller endast olivolja, bivax, ullfett och sheasmör.
Finns att köpa på www.hemkokat.nu tillsammans med massa andra roliga, naturliga produkter. Titta in där vettja! :)

Move well and have fun!
/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar