PurePharma

måndag 13 augusti 2012

Husfadern

Läste förresten under min semester en intressant artikel om en namne till mig som sysslar med ett väldigt häftigt projekt.
Han har nämligen bestämt sig för att bara handla mat direkt från producenten och har gjort detta sedan september 2011.
Jag är både imponerad och inspirerad! :) Nu äter inte min namne där borta på Husfadern paleo, men jag tror ändå att han tagit det viktigaste steget mot en bättre hälsa. Nämligen att äta mat av bra kvalitet! Dessutom stöttar han ju landets ekologiska producenter av kött och grönsaker så jag applåderar initiativet ordentligt! :)

Titta över till honom på hans blogg Husfadern vettja!

Move well and have fun!
/P

1 kommentar:

  1. Jag blir avundsjuk på personer som kan och framför allt vågar ta steget mot en bättre hälsa, en hållbar framtid och en livsstil som avviker mot det som kallas normalt.

    Stämmer in i din applåd!

    /Magnus

    SvaraRadera