PurePharma

tisdag 17 juli 2012

Crossfit Glysis

Nu när både min bror och jag råkar vara på samma plats i landet för en kort stund så kände vi för att träna lite. Jag fick order av mina vänner att sy ihop ett ordentligt pass. Anton hade under dagen också fått den briljanta idén att åka upp på den lokala däckverkstaden och snällt fråga om vi kunde få ett traktordäck att träna med. Sagt och gjort. Tack vare en mycket vänlig man, som dock hade svårt att sr användningsområdet i ett gammalt traktordäck slutade det med att vi var ett träningsredskap rikare.
Eftersom solen sken någorlunda just denna kväll så bestämde vi oss helt enkelt för att bygga upp ett litet utegym. :) Resultatet ser ni på bilderna. Enkel stationsträning, men ack så effektivt. Om ni inte har provat det här med att välta traktordäck eller att banka på med slägga så kan jag rekommendera detta varmt. Det är något som tilltalar den inre grottmänniskan, åtminstone i mig. :)
Resultatet av vårt lilla projekt var i alla fall att det blev så jobbigt som vi hoppats på. :) Därför kör vi på även imorn! :)
Move well and have fun!
/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar