PurePharma

torsdag 7 juni 2012

FastPaleo

Kan vara jag som är ljusår efter resten av paleocommunityn, men jag har i alla fall precis upptäckt en fantastisk sida och app vid namn FastPaleo.
Laddade ned appen till iPhone häromdagen och såg att de även släpper sin Android-app i dagarna.

Det kryllar av fantastiska recept och det bästa är att receptbanken utökas kontinuerligt från alla möjliga håll och kanter! Om du är fast i att laga samma gamla recept om och om igen kan jag varmt rekommendera sidan och/eller appen. Jag har fått mycket härlig inspiration nu.

Som vanligt vill jag också påpeka att vi inte har någon ekonomisk vinning i att rekommendera produkter (appen kostar 7 kr), men att vi gärna vill lyfta fram folk som gör ett bra jobb.

Går också att följa dem på facebook och twitter om man känner för det! :)

Move well and have fun!
/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar