PurePharma

torsdag 24 maj 2012

Kvällens middag

Jaha, nu har han väl ändå brist på fantasi, karln! Lax igen?!

Japp! Min sambo delar tyvärr inte min kärlek till lax så jag får passa på de dagar när hon inte äter middag hemma. Nu råkade dessa två dagar sammanfalla med att jag hittade viltfångad lax till extrapris, så det kändes faktiskt som att det fanns någon typ av mening med detta. :)

Som ni ser är i alla fall salladen helt crazy idag jämfört med igår. Istället för spenat, avokado och blåbär körde jag idag spenat, avokado, blåbär, tomat och paprika. En helt ny rätt, liksom!
Gott var det i alla fall! :) Passade utmärkt efter en skogspromenad med tillhörande trädklättring som förrätt.

Move well and have fun!
/P

2 kommentarer:

  1. Älska lax! Skulle kunna käka det varje dag:-) Bra tips med blåbär, ska definitivt testas. Har kört strikt Paleo i 8 dagar nu, feels great!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är fantastiskt! Ska bara försöka övertyga min sambo om att det är fantastiskt också! :) Blåbär är supergott till, men det är nästan så att jordgubbar är ännu bättre! :)

    Härligt att höra! Tvivlar inte ett dugg på att du kommer fortsätta må bra även fortsättningsvis. :)

    SvaraRadera