PurePharma

måndag 12 mars 2012

Vårglädje=träningsglädje

Efter att ha tränat ute i skogen en hel vinter kan jag säga att man uppskattar vårvärmen och solen mer än någonsin. Bara att slippa klä på sig fyra lager kläder för att träna är ganska skönt. :)
Nu längtar man ju ut i skogen på riktigt. Idag värmde solen ordentligt och inspirerade till det hårdaste passet på länge. Är helt slut i armarna just nu! Hittade nämligen en sten (som alltså inte var fastfrusen i marken längre) som egentligen var lite för tung för att kasta omkring, men vad gör man inte. :) Lägg till lite chins, bear crawls, farmers walks och annat roligt så har ni ett pass som åtminstone sög musten ur mig. :)
När jag var klar trodde jag att jag varit ute en halvtimme, men det visade sig att det gått en timme. Tiden går faktiskt fort när man har roligt! :)

Move well and have fun!
/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar