PurePharma

onsdag 1 februari 2012

Filmtime

Vet inte om det är jag som ligger lite efter resten av världen, men jag hade faktiskt inte sett det här videoklippet. Jag läste om det och har hört om det, men jag tog mig aldrig tid att faktisk titta på det.
Idag gjorde jag dock det och jag tycker definitivt att du ska ta 17 minuter av din dag åt att göra detsamma. Blir man inte inspirerad av det här, så vet jag inte vad man blir inspirerad av.



Nu ska jag gå och köpa grönkål... :)

Move well and have fun!
/P

3 kommentarer:

  1. igårkväll började jag min resa med paleokost! Än så länge känns det bra :)

    SvaraRadera
  2. Härligt, Pär!
    Jag är övertygad om att det kommer gå riktigt bra för dig! :)
    Behöver du recepttips och inspiration så kan jag varmt rekommendera www.thefoodee.com. Finns en länk längst ned på denna sida. Vi har inget med den att göra och får inte betalt för att länka till den, men jag tycker att det är en fantastisk sida. Jag använder den flera gånger/vecka för att hitta nya roliga saker att laga.
    Lycka till och fortsätt gärna dela med dig av hur det går!
    /Petter

    SvaraRadera
  3. jo jag har kollat in den sidan rätt mkt! Verkar väldigt bra! :)

    SvaraRadera