PurePharma

fredag 27 januari 2012

Sjuk, sjukare, sjukast

För någon vecka sen tänkte jag skriva ett inlägg om hur lite infektioner/förkylningar jag fått sedan jag börjat med paleo. Kanske var tur att jag inte gjorde det.. I fredags åkte jag utför någon form av rejälare förkylning med ganska hög feber. Blev sängliggande fredag till måndag och det blev inte speciellt mycket föda som intogs under helgen. Så nu har jag bevisat att vi paleolister faktiskt kan bli sjuka.

Men som jag hade tänkt att skriva tidigare så upplever de flesta primalister att man inte blir förkyld lika lätt och ofta om man tankar kroppen med paleomat. Jag är själv av den uppfattningen. Att jag nu blev ordentligt sjuk var nog bara min kropps sätt att svara på all stress jag utsatt den för under några veckor.


Nu tänkte jag gå upp de kilo som jag tappat under sjukligheten. Ikväll fortsätter det med tacos!

Move well and have fun!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar