PurePharma

onsdag 14 december 2011

Kassaspaning

Fick nyss bonusbeskedet från ica. Gillar när man får rabatt på bacon, bär, smör, kokosmjölk, makrill, ägg och solrosfrön.
Känns som att man lyckats på nåt vis. :)

En av mina absoluta favoritsysselsättningar (nåja) är faktiskt att kolla på vad andra langar upp på bandet i kassan före och efter mig.
Det är något jag har roat mig med i många år och de allra flesta gånger blir man faktiskt vettskrämd av kvaliteten på varorna som folk köper. Jag tror faktiskt att jag kan räkna de gånger som folk handlar vettiga saker på en hand eller två. Då menar jag alltså under alla år jag har kassaspanat.
Sjukt beteende av mig kanske, men man får ju en liten boost själv när man packar upp färska, härliga och fräscha varor. :)

Move well and önska låtar i musikhjälpen!
/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar