PurePharma

onsdag 23 november 2011

Gårdagens miss

Får nog ta och uppdatera mitt inlägg om www.dintraning.se som jag la upp igår. Jag missade ju faktiskt att ta med en av personerna som är med och driver sidan. Hon heter Åsa Söderberg och är leg. sjukgymnast och lic. personlig tränare. Åsa är den mest frekventa bloggaren på sidan och jag brukar njuta av att läsa hennes inlägg. Jag har aldrig träffat henne men hon verkar verkligen ha en sund syn på hälsa och träning.


Hon skriver om lite allt möjligt, men mycket handlar om kettlebells, crossfit också en del matrecept. Just kettlebells och crossfit är jag väldigt intresserad av, även om jag är lite kluven till crossfitkonceptet så utövar jag det själv då och då. Så mitt tips är att surfa in på sidan och läs lite vad Åsa har att skriva!


Nu ska ja slänga i mig lite lunch, lax och broccolimos, innan jag ska dra upp på skolan för att dela med mig av mina massagekunskaper till några klasskamrater. Min förhoppning är väl att någon ska vara villig att massera mig också.


Move well and enjoy life!
/A

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för de fina orden!=) Kul att ni uppskattar DinTräning och bloggen! Ska bli skoj att följa er Paleostyle!

    Må gott!

    SvaraRadera