PurePharma

söndag 27 november 2011

Bröd, bröd, bröd

Ibland kan man tro att hela vårt samhälle är uppbyggt av bröd för när man försöker övertyga någon om att sluta med bröd kan man verkligen se i deras ögon hur världen går under. Tro mig det är inte så farligt. Det är snarare än lättnad att slippa det där äckliga brödet. Sen jag började äta paleo har jag inte saknat bröd en enda sekund. Det finns en massa andra mycket bättre saker att kunna äta till mellanmål än detta jäkla bröd som många verkar se som något heligt. Det enda bröd hjälpte mig med var att göra mig ännu mer hungrig. Ju mer bröd jag åt desto hungrigare blev jag. Ingen jättebra ekvation, speciellt inte om man är student. Gå in på följande länk, http://www.primaltoad.com/bread/ , där PrimalToad skriver ett inlägg om bröd. Jag kan bara hålla med till punkt och pricka om det han skriver!


Move well and stop eating bread!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar