PurePharma

måndag 31 oktober 2011

Ringar på vattnet

Mitt mål med den här bloggen är väl inte direkt att revolutionera världen. Det jag hoppats på är att jag med min livsstil ska kunna göra andra nyfikna och sugna på att prova.
Det har faktiskt lyckats över förväntan. Många av mina vänner har börjat prova lite smått, medan några vill ha en del handfasta tips och tips på läsning för att kunna sätta sig in i livsstilen.

Det som dock var väldigt roligt att se var när jag var hemma hos mor och far i helgen och få se att de faktiskt börjat äta paleo. Jag och Anton hade som ett litet uppdrag att vi skulle försöka med det så småningom, men nu hade de börjat själva.
De har också märkt av väldigt positiva förändringar och det lät inte helt omöjligt att de kommer att fortsätta. Ska bli spännande att följa framöver. :)

Det är lättare än vad man tror att förändra. Föregå med gott exempel så blir folk nyfikna och kanske tar de till och med steget ut och provar. Det skapar ringar på vattnet och snart är pastahyllan i affären borta. :)

Move well and have fun!
/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar